vineri, 11 martie 2011

Pentru el.x

Aş vrea să pot să te iubesc
Atât de mult pe cât vrei tu.
Aş vrea să pot să-ţi dăruiesc
Orice, să nu-ţi zic niciodată nu
Aş vrea să fiu întotdeauna
Pe-al tău cer soarele, ori măcar luna
Aş vrea să zbor cu-aripi de nor
Aş vrea să ştii şi tu ce numesc eu dor
Aş vrea durerea să mi-o ştergi
Din nou, cu buzele-şi curate
Ori a mea taină s-o-nţelegi
Şi să mă-nnebuneşti cu sărutări furate


Dar te iubesc mai mult decât ai vrea
Mai mult chiar decât ai putea-nţelege
Cât despre dăruirea mea...
Ce-ar fi să vii?...vino de mă culege!
Eu să fiu întotdeauna pe al tău cer
Soarele ori luna?!
Dar eu sunt doar femeie...
Femeie pot să-ţi fiu numa'.
Să zbor nu ştiu şi nici nu vreau să ştiu
Nu vreau să am aripi de nor
Nu vreau să pot departe să-ţi mai fiu
Nu vreau să zbor!
Iar despre taina mea...tu să poţi a o-nţelege?!
Tu eşti bărbat, tu vino doar de mă culege!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu