vineri, 2 aprilie 2010

Somn usor :)

erm. pentru cei care nu ma cunosc prea bine, am sa precizez faptul ca scriu si poezii.
in circumstante ciudate...dar scriu.
de ce? hmm...ca sa ma descarc, sa'mi vars furia, nervii si asa mai departe.
pentru ca m'am certat cu TINE, nesemnificativ personaj partinitor la viata mea, am simtit nevoia sa ma descarc, ironizandu'te, bazandu'ma pe ACEA poza. si uite ce'a iesit:


Eşti foarte dulce-atunci când dormitezi
Cu degetul arătător aproape-n gură
În colţul stâng al buzelor c-o dâră
Când nici nu vreau să ştiu la ce visezi!

În somnu-ţi greu de tulburat
Chiar şi c-o bombă sau un tun
Probabil simţi miros de fum
Căci nasul ţi se mişcă indignat.

Tind să cred că doar a ta e vina
Şi că tu eşti cauza duhorii
Gândind prea mult la vise ai atins lumina
Creieru-ţi încins nu prea-i pe placul nării.

2 comentarii: