vineri, 9 aprilie 2010

Paste!

Evident ca iar am intarziat cu postatul.Pastele a trecut deja. Pff...
Imi cer scuze.
Bun, am sa intru direct in subiect:
so, ca in fiecare an, am mers cu ai mei la tara.
ajund in sat, am fost intampinati cu caldura de rudele ramase in viata.[trebuie sa mentionez ca sunt mai multe case goale in sat decat locuite, iar cei care traiesc sunt batrani], am fost indopati cu forta cu replici de genul "da' la noi cine mai vine sa manance? luati, ca am facut mult" [intre noi fie vorba, cine v'a pus sa faceti mancare cat pentru o nunta?:-?ma rog. trecand peste...]
Dupa vizite interminabile, am fost la cimitirul din sat, pentru a face cate o micutza slujba celor decedati. De unde pana atunci eram cea insensibila, dura, care nu voia cu niciun chip sa mearga de Pasti la tara, m'am inmuiat brusc.
I miss you, guys...really.
I mean, i haven't seen you for few years...
You know what?
See you next year! I can't wait to "meet" you again!
Rest in peace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu