luni, 13 septembrie 2010

13 septembrie.

Datorita sau din cauza gradului destul de ridicat de egocentrism existent in mine, am sa vorbesc mai intai despre...mine...:)) evident.
Well, nu stiu despre voi, dar eu de 3 zile incoace petrec. Alaltaieri seara am fost la "open mic night" in Clubul Presei si am ajuns acasa la ora 3 dimineata dupa o seara de neuitat, ieri am iesit cu niste prieteni la baut in The Gate si azi cu alti prieteni...sau ma rog,prietene, tot in The Gate,ofc :))
First...ieri. Ahh, nu prea stiu ce sa zic...just:
Thank you guys for loving me,mersi Dexter pentru imbratisari [in apararea mea anunt ca uraste imbratisarile :)) ]. Ahh...:-" love you too, guys :D
Apoi...dudes...a inceput scoala :|
Un an scolar bun tuturor >:D<

this is for you >:D< :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu