vineri, 13 august 2010

Be my friend!

De cateva zile incoace marea majoritate a prietenilor mei au plecat...barbiducii la munte si gasca la mare...si am ramas cam singurica...cel mai probabil am sa'mi iau placuta cu "Be my friend.." de la iernat si am s'o proptesc iar, la fel ca anii trecuti, de banca din Gulliver de care am sa ma sudez in asteptarea celor plecati..poate dau peste vreun strain binevoitor care sa se aseze pe aceeasi banca cu mine si cu care am sa pot schimba vreo doua vorbe, poate chiar sa pastram legatura dupa..
Posibil sa li se para unora o prostie ce spun eu aici...ma refer la aceasta...fobie a mea de a ramane singura, dar sincer, stiu foarte bine ca celor care nu au indurat niciodata lupta pentru implinirea unei absurditati li se pare nebunie orice le depaseste slabiciunea si mediocritatea...
I miss you, guys...>:D<

2 comentarii:

  1. Ar trebui sa stii ca "marea majoritate" e de fapt o constructie pleonastica.Degradanta utilizare,nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar trebui sa stii ca exista mai multe tipuri de majoritati. Spre exemplu, cea de 50%+1 si cea de 90%. Acestea doua nu sunt in mod clar egale intre ele, deci a doua primeste numele de "marea majoritate"...
    Inutila observatie,nu?

    RăspundețiȘtergere