sâmbătă, 1 septembrie 2012

Un suflet nobil.x


O dara’n jos culcata pe’un foc mocnind de taine
Ce ar putea in tihna ca lumea s’o inece
Intr’un abis de unde scaldate’n apa rece
Starneste’o mare’ntreaga de unduiri sub haine.

Si’o geana aplecata de ochi inchis la multe
Pare sa nu mai poata amarul sa ascunda
Sub falnica’ncercare sa miste’n mare’un munte
Ea se deschide incet…in fond, e tot o unda.

De tot ce e nevoie, fiinta’i duce gol
Caci nimeni nu’ntelege ori asa se preface
Iar geana se inchide si’n intuneric tace,
‘Ngropand adanc un falnic dulce’amor.

13 comentarii:

  1. WOOOOOWWWW Nu pot sa cred...Ti-am citit tot blogul si sunt efectiv uimit, am ramas fara cuvinte/glas. CHiar nu credeam ca cineva il va intrece vreodata pe Dragos in d'ale blogarilor. Efectiv....ma pis pe mine de ras.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca sa faci oamenii sa rada e o arta. Ma bucur ca sunt talentata si la asta. Hai seara faina >:D< (sunt entuziasmata de cat curaj ai putut avea, de te-ai ascuns in spatele unui post anonim, tot respectul :D )

      Ștergere
  2. Bai deci eu ciar nu inteleg care e problema ta? Ai scris vre-odata un blog? Stii cat ed greu e? Stii cati oameni mori pe zi de insuficineta renala ? Spune-mi ! Stii ? Asa sunt romanii bai. . . BRAVO ALEXANDRA m-a atins pana in strafundul inimii , esti talentata te iubi xoxoxox :X :X >3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. alexandra tot timpul pentru mine ai fost un model, fiind timid/a eu tot timpul m-am regasit in tine, si e nasol stii ... ca tot timpul se gasesc omaeni de gneul ... care nu apreciaza , INSEMNTI ATAT DE MULT PENTRU MINE >:D< ( pwp xoxoxo te eoby moolt )

      Ștergere
    2. sa stii ca intradevar mare dreptate ai. ce frumoasa ar fi lumea daca am fi mai toti ca alexandra...sa vem un suflet atat de curat si o inima atat de mare(cea mai mare) si de iubitoare. Lumea ar fi un loc mai bun, si poate chiar nu s-ar mai muri atat de insuficienta renala(oamenii s-ar pisa pe ei de ras). Sa o tii tot asa Alexutz dragutz ce esti....Fa lumea un loc mai bun, fa o lume cum numai cei ca noi viseaza - o lume fara insuficienta renala

      Ștergere
    3. Care este problema dumneata? In primul rand nici nu scrii corect, esti patetic bai, esti frustrat! Pun pariu ca nici macar nu o stii pe alexandra, nu stii cat de greu i-a fost si prin ce-a rtecut saraca. Ea face aici o chestie FANTASTICA! Eu si cativa/cateva prieteni/e ne strangem si citim cateodata ce scrie ea si ne ajuta enrom ! Si stii ce greu e? Stii cat se sufera? Spune-mi stii? Si si PUN PARIU ca nu stii nici macar ce e aia INSUFICIENAT RENALA!

      Ștergere
    4. Am impresia ca tu nu stii cum e sa fii batut cu levierul peste dinti. Ma faci frustrat/a....pe mine? Eu am venit aici si am postat pentru a face lumea un loc mai bun. Ai vorbit de insuficienta renala.....dar tu ai idee cat de des mi-e mie sete? Am mancat astazi lapte cu cereale. Nici eu nu-mi voi dezvalui sexul asa ca sper sa fiu cu sexul invaluit. Stiu ca ea face aici o chestie fantastica si invaluita darmie mi-e foame. Uite...zici ca nu stiu ce vorbesc, dar comentariul meu tot are mai mult sens decat toate poeziile ei la un loc.

      Ștergere
    5. Bai Mirela te-ai facut singura de cacao, ai demonstrat ca nu esti nici cat o furnica, Alex e super dragutz ( sa-mi dai add pe fb Dan Alexa - Iasi ) am fost curios cu cine vorbesc dar stiam ca am dreptate, si ii multumesc lui Alex pt ca citind ce a scris ea m-a inspirat sa am incredere in mine. Ca sa citez din Alexutz " Seara Faina >:D< (mirela esti o curva) " ( Alex te pwp, vorbim zilele astea xoxoxox)

      Ștergere
    6. Multumesc, Danut, te-am cautat si nu prea imi apari cum te-ai trecut acolo :)

      Ștergere
    7. Cat despre tine, "Mirela", e trist cum o incopetenta ca mine trebuie sa te invete ca un individ superior alege sa-si vada de borsul lui, nu sa se bage in seama ca musca in lapte (ca tot vorbeai de lapte cu cereale, ai grija ce faci cu nasul) Sa ai o seara buna :D

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere