sâmbătă, 6 februarie 2010

indiferenta [ma] ucide.

si nu, nu e un anunt din ala de la tv... :)
dude, urla'mi in fata.
spune'mi ceva. striga'mi. reproseaza'mi. orice vrei. doar vorbeste cu mine.:|
spune'mi orice.
nu stii ce?
ok, te ajut eu.
poti incepe printr'un simplu "salut:)"
sau, daca vrei, te salut eu:
Alexutz.:Buna!
bun, asta s'a rezolvat. hai acum sa ne purtam civilizat.
Alexutz.:Ce faci?
Tu: Bine...
Tu: Tu ce faci?
Alexutz.: hmm...pai...bine, in mare.
Alexutz.: dar tu...esti ok?
Tu: Pai, sa zicem ca da...
Alexutz.: Ce s'a intamplat?
si aici, dupa aceasta incercare de a parea prieteni ca pe vremuri, ai putea incepe sa'mi spui care e problema. nu o sa'ti cada mainile, nici picioarele, nici nimic. mergi pe incredere, dak se intampla ceva, platesc eu spitalizarea.
dude, ce s'a intamplat? ce te'a schimbat?
eram prieteni. sau macar ne purtam ca si cum am fi fost prieteni.
de ce te'ai indepartat?
look, i care about you.
i want you as a friend.
just talk to me....it's all i want.
i miss you...
I really do.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu