vineri, 16 octombrie 2009

Just because...

De ce mereu sufera fix cine nu trebuie?! Fix cei cu intentiile cele mai bune?! De ce mereu cel vinovat iese basma curata iar tapul ispasitor e cel mai credinios, cel mai loial? De ce?! Pentru ce anume?! De ce mereu cel cu intentii bune, sincere, din suflet, e luat drept fraier si toti profita de el?!
Pentru ca suntem oameni. Pentru ca suntem rezultatul a mii de ani de evolutie. Am evoluat spre ce?! ok, fratilor. Suntem mai destepti. Mai inteligenti. Dar la ce foloseste asta daca uitam sa fim oameni in adevaratul sens al cuvantului?! La ce foloseste sa'l citezi pe Kant, sa stii ce zicea Aristotel, sa fii in tema cu toti marii filozofi atata timp cat uiti esenta vietii?! Nu ma intelegeti gresit. Nu zic "fiti prosti, nu va documentati" sau asa mai departe. Zic doar ca punem pret pe ce nu trebuie. Si in fond, nu ar fi nicio problema daca fiecare ar pune accentul pe ceea ce vrea si am fi fericiti cu totii. Dar nu se intampla asa. Fiecare pune accentul pe ceva anume, iar cei din jur sufera. Nu e drept.
Viata nu e dreapta.
[nu'mi place sa te vad suferind...:|
nu'mi place sa stiu ca nu pot sa te ajut...]

2 comentarii:

  1. intr`o lume in care tot ce conteaza sunt banii si pozitia sociala, sentimentele nu`si mai au rostul...nu mai conteaza :| dispar.

    RăspundețiȘtergere
  2. atunci inseamna ca eu sunt de pe alta planeta..

    RăspundețiȘtergere